Wednesday 15 July 2009

pencarian itu...

kebahagiaan yang selalu aku rindui...

kebahagian yang aku harapkan rahmat Tuhan...




rasa bahagia bila konvo...
bahagia yg menggembirakan mak, abah dan family


rasa bahagia bila dapat kerja...
bahagia yg menggembirakan semua


rasa bahagia mempunyai duit dan harta...
bahagia yang tak terbatas


rasa bahagia pada Pencipta...
rasa bahagia bersama suami...
rasa bahagia bersama keluarga...
rasa bahagia bersama teman-teman...
rasa bahagia anak-anak yang aku idamkan...
bahagia itu yang hakiki...
bahagia yang kini aku cari-cari...
bahagia yang harus aku jejaki...
bahagia yang telah banyak aku ketepi...
bahagia antara kanan dan kiri...


satu jawapan, kepastian penuh dugaan...
risiko yang perlu ku berhadapan...
memerlukan ketabahan dan kekuatan...
restu Illahi sentiasa aku harapkan...
agar aku tidak tersalah jalan...
agar aku tidak menyalahkan hari kemudian...


segalanya pasti, hanya aku sendiri...
menokhtahkan pencarian ini...

No comments:

Post a Comment