Monday, 13 July 2009

durian oh! durian...

hah!!!??? ini bas student UiTM ke bas durian...???

humang aii!!! banyaknyer durian!!!

beribu-ribu durian...tak main dh lemon-lemon ni...


sesi mengAKIKAHkan durian-durian tu...

nyum, nyum...cedap err...

ingat lagi...tahun lepas citer ni...
Dr Ahmad (big bos UiTMJB) nk buat program makan2 buah...
so aku pun mintak ar buat makan2 durian...
sbb mase ni musim durian...
kat JB ni yg jadik kebanggaan durian SEGAMAT...
so staf collect sorang RM5, student sorang RM1...
so hari sebelum kejadian, ade student satu bas gi UiTM Segamat...
balik tu bas dh pun diisi dgn sebanyak-banyaknyer durian...
bayangkan ar camne keadaan student2 tu...
yg mabuk durian usah citer arr...
yg badan dh bau serawa, tempoyak, lempok, sume ada!!!
keesokannyer, majlis makan-makan bermula...
durian kitorang makan...
serwa durian cicah roti kitorang makan...
bubur kacang hijau durian kitorang makan...
nasib baik je kulit ngan biji durian tu tak bape sedap...
kalau tak wassalamu jugak kot...
tapi petang tu mmg puas ar makan durian...
Dr Ahmad pun nampaknye berpuas ati ngan program tu...
oh, ye!!!
nama Durian Oh! Durian tu aku yg bagi...
simple tapi diingati...
tahun ni ade gak student yg dh tanye2...
taknak ke buat Durian Oh! Durian lagi...
hohoho...kalau gune durian beli kat giant boleh tak...
takyah aku susah-susah kutip sampah mcm dlu...
mak toloongggg....

4 comments:

  1. bestnyer doyan....... tapi apa pun, sebelum bersalin ni, dah puas gak makan doyan.....huhuhu....nyam...nyam....

    ReplyDelete
  2. akak mase tu dlm bape bulan, tgk duninan jer dh pening...belum bau dh nk muntah...tetibe je alah duninan...sedih jer, dhlar benda sedap...tapi dlm awl bulan ni ar, akak nekad makan je duninan tu...tahan je ble nk muntah...pastu elok terus...skang ni pantang nmpk duninan nk beli jer, hahahaaa...

    ReplyDelete
  3. tahun ni buat Mata kucing Oh! Mata Kucing...hahahahaa...sonang kojo den...

    ReplyDelete