Friday 3 July 2009

Permulaan Cerita

Emmm...

tak pernah terlintas satu hari aku akan mempunyai blog sendiri...mcm lucu pun ada jugak...

tapi memikirkan akan datang aku akan sangat memerlukan blog untuk kerjaya baru aku, maka ku gagahi jua...eceh ceh ceh...

hari ini aku agak lapang sedikit sebab Minggu Mesra Siswa pelajar baru sesi Julai-Nov. 2009 telah tamat...Alhamdulillah...bersyukur sangat sebab di akhir waktu berkhidmat di UiTM, aku dikurniakan pelajar-pelajar baru yang amat menurut kata dan sentiasa bersemangat memberi kerjasama...dan juga Pembantu Mahasiswa (PM) yang sentiasa advance membuat kerja, memudahkan kerja-kerja aku selama ini...

Kepala agak sakit hari ni sebab tadi menangis teresak-esak (tak malunyer) depan pelajar-pelajar baru dan PM...seganlah plak...ish ish ish...

jadi petang ni mcm agak malas nk pikir hal kerja...so godek-godek internet tengok-tengok kot-kot terbuka hati nak buat blog...

eeemmmmm...takdalah susah sangat pun nak buat blog ni...cume kena rajin update selalu...dan juga kreatif supaya blog tak jemu dipandang...hehehehee...kreatifkah aku...?ahaks!!!

so...aku harap ini akan menjadi satu permulaan baru hidup aku...mencipta ukhwah di alam maya...

No comments:

Post a Comment