Friday 10 July 2009

terkenang mase majlis bertandang...

pengantin berdikari...mekap, bersiap, dan amik gambar sendiri di hotel...

family sume dh menunggu di rumah husband...

thanx sham for coming...


budak-budak cundut...comel jer...

mak ngan abah...sedih mase ni sume nak balik...

majlis bertandang 28 Januari 2007...hari ahad...
tapi hari Khamis tu aku ngan husband dah balik kolo pilah...
husband nk tolong2 uruskan majlis belah die plak...
so aku pn lepak je kat hotel selama 4 hari tu...layan perasan sorang2...
Ahad pagi tu, aku pun mekap sendiri...
bersiap pakai baju, pakai tudung, pakai veil, crown sume sendiri...
siap amik gambar pun sendiri...
husband kepenatan sbb mlm tu die rewang kat umah die balik pn dh awal pagi...
family ngan sedara yg lain sume terus ke rumah pengantin lelaki...
aku turun check out hotel mcm runaway bride plak...
sume org pandang...
mcm pelik jer kami berdua jer...
tapi at last, sumenye berjalan lancar...
paling sedih bile mak ngan abah nak balik...
rase cam nak ikut jer...
tapi aku kan dh bersuami...
susah senang suami yang utama...
sebab...dialah QASEH HATI aku...
ayang sayang abang...

No comments:

Post a Comment