Friday 10 July 2009

satu hari di Sg. Congkak...

yieehaaa!!! ariba, ariba...

best tau main air...

" uncle wan...jomlar join kitorang..."


macam-macam aksi...

jangan tiru aksi ini di rumah...!!!

best sangat mase ni...
memula aku tak dapat join sbb nk balik johor...
tapi kang adik badik aku merajuk plak aku tak join...
lagi pun, adik aku, muk, ngan ank buah, abg eyis, nk ikut blk johor...
so aku ngan husband pegi jugaklah...
memule waras lagi semuanyer...
tapi bile dh masuk kat air tu, masing2 dh tak keruan...
har har har....
camnilah family aku bile dh berkumpul...
mase kitorang muda-muda, under control lagi...
skang ni lagi msg2 dh besar, lagi pening mak aku...
ayat wajib bile kitorg kecoh-kecoh...
"umah orang lain takde kecoh camni.."
biasenye kitorang akan senyap sekejap, pastu msg2 terus tergelak besor!!!
lagi mak suruh senyap, mcm lagi lawak je suasana...
kitorang jawab...
"klu senyap maknanye semuanya dh balik...nanti mak sedih ktorg takde..."
heheheheee....
kitorang sume sporting...
kalau nk wat gempak ke...
nk wat seprais ke...
mmg sumenye patuh ngan pakatan-pakatan terhebat ni...mmg menjadik arr...
nilah sebabnye aku sentiasa rindu nak balik umah mak...
dan inilah sebabnya setiap kali nk balik johor, aku msti nangis...
hahahahaa...adik-badik aku suke gelakkan bab aku nangis ni...
nk wat camne...aku mmg suke nangis...

2 comments:

  1. bibik yulie ni memang ciwek. terlebih sentimentel tak padan dgn bodynye yg comel tu..

    ReplyDelete
  2. hahahaaa...mcm haziqah arr...suke nangis...kiranya hzqh mewarisi pe'el kite yg satu ni, hahahahaa...kawos ko wok!!!

    ReplyDelete